Tema: Re: valties gamyba
Autorius: dzonis
Data: 2009-09-23 09:35:15
Tai va kad tik isrodo, zinok tampau per zvyra , iplaukiu i kranta iiki puses
valties korpuso ,kad koju neslapt ir nieko jai .Vienas uzsimetu ant T&C
stogo, i jur  gal ir nelabai tinkama,nors C kategorija turi. 2003 metu pas
mane ,neleidzia niekur. Lengva ir ziauriai stabili - dviese gali vaiksciot
kaip nori po ja nesivercia, na nebent tik kad dideliu varikliu negalima
kabinti, bet kai su 6 AG iseina i glisa su 2 suaugusiais tai nelabai ir
reikia tu dideliu varikliu.