Tema: Re: lasisu ir slakiu licencijos
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-09-01 10:11:12
vadinasi, įsigijęs licensiją anksčiau laiko, aš laimėjau du kartus.
pirmas dalykas - aš ją turiu;
antras dalykas - pas mane įrašyta "visa neries upė Lietuvos respublikos
teritorijoje". ir ne tik aš, bet dar ir eilė mano pažįstamų.
turbūt licensiją kitiem metam pirksiu dar šiemet arba iškart po naujų,
kol ten protingos galvos nesugalvojo dar ką nors pakeist.