Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-19 17:21:46
"Marius Staniulis" <m.staniulis[@]gmail.com> wrote in message
news:h6gt0u$dl3$1@trimpas.omnitel.net...
> shoguno visa eilė net dabartiniuose japonų gaminiuose galima sutikt.
> viskas yra tvarkoje su tuo modelio pavadinimu.
>
> o dėl fujitsu, tai pas juos puslapyje yra užsiminta apie tai, kad jie
> vystė veiklą žūklės reikmenų kryptim. daugiau info nėr. šiaip žiūrėdamas į
> savo meškerykotį (shogun) tikiu ir pasitikiu, kad jo kilmės šalis yra
> tekančios sauės šalis. kaip minėjau - jokių priekaištų.

Nepamanyk ,kad lazdavojuosi,bet man sitas kotas nesukele asociaciju su
japoskem.Maciau as ta kota pas Mariksa Zirmunuose,bet nelabai suprantu pagal
ka galeciau sprest,kad jis yra is tekancios saules salies?
O stai visos tos blizgancios pabrekuskes,man labai primena awashima,tik kad
ju spalva kitokia,o siaip tai absoliuciai viskas identiska -desovkes
ziedai,bb zino kokia rankena ir rites laikikliai + svoris ne pats
maziausias.
Kazkada buvo uzplaukes noras isigyti tikra japona Daiko.Tam tikslui net buvo
nuvykta i Maskva ir ji ismaisyta skersai isilgai,bet kai pamateme kaip jis
atrodo,tai pasakytum kad dare kazkoks asketas - uzrasiukas Daiko su koto
parametrais ir psio.Jokiu ten blizguciu,jokiu lipduku ir kitos marketingines
bezabrazijos,kaip ant tu Fujitsu Jeigu supranti ka rankoje laikai ir kisene
tai leidzia ipirkt,perki.Bet atkreipiu demesi - jei kisene leidzia,nes
pigiausias modelis kainavo arti 2000 lt.
Ir lygiai tas pats liecia kitus japoncikus,kuriu kainos Maskvos didmenose
startuoja nuo 15000 rub!
O cia dabar uz kazkokius tai 200-400 lt atsiranda japoncikas!Taigi vien
mokesciu uz ji kiek reikia sumoket importuojant,tai kokia gi jo exworks
kaina - 50 lt?Tai apie kokia kokybe gali eiti kalba!