Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-08-19 16:00:14
shoguno visa eilė net dabartiniuose japonų gaminiuose galima sutikt.
viskas yra tvarkoje su tuo modelio pavadinimu.

o dėl fujitsu, tai pas juos puslapyje yra užsiminta apie tai, kad jie vystė veiklą žūklės reikmenų kryptim. daugiau info nėr. šiaip žiūrėdamas į savo meškerykotį (shogun) tikiu ir pasitikiu, kad jo kilmės šalis yra tekančios sauės šalis. kaip minėjau - jokių priekaištų.