Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-18 13:03:04
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:h6dtch$lo9$1@trimpas.omnitel.net...
O tai gerai pamenu laikus,kai nuejus i ne kurias zv.reikmenu
> parduotuves,pasijusdavai visisku neismaneliu arba ubegeliu is prastos
> nepinigigos tarpuvartes ,o ponas pardavejas buvo auksciau arba lygus su
> Dievu.

Pavyzdys :
Parduotuve ant Liubarto tilto ir dialogas joje kazkur apie 95 metus.
As:Noreciau nusipirkt eserine ziemine blizgute.
Pardavejas: Stai turime auksuotas ir gryno sidabro blizgutes,kurias musu
uzsakymu pagamino juvelyras.
As: Kiek jos kainuoja?
P: Koks skirtumas Jums kokia kaina,juk tai labai geras daiktas.
As :tai kiek gi jos kainuoja?
P: Auksuota - 40 lt,sidabrine-20 lt.
As:Nepirksiu,nes man per brangu rizikuot prarast tokia blizgute.
Po sio mano posakio paradvejas tiesiai sviesiai isdejo mane i suns
dienas,mano sunaus akivaizdoje ir dave suprast,kad man nera kas veikia anoje
parduotuveje.

Ir tikrai daugiau nebesilankiau joje,nors ano pardavejo jau senai ten kvapo
net nera.