Tema: Re: veziai
Autorius: bes <jurijusb(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-07-08 20:12:18
Papjausi tinklus kita diena tave papjauta vandenije ras,iskritusi is valties
per zvejiba su meskere, cia dirba mafija, ir gana galinga tie patys uzsiima
po kelis desimtis metu situo bizniu, ir ne viena seimos karta tuo uzsiima.
GA turbut per prastas finansavimas, kad jie pro pirstus ziuri.
Visi zino kas ir kur brakonjeriauja ir niekas nieko nedaro.
O zuvies vis maziau ir maziau visur darosi.