Tema: Re: veziai
Autorius: shlakys
Data: 2009-07-08 10:10:20
Gargzdai rajono centras, manau turetu but ir GA bustine, Gargzduose
didziuliai karjerai kazkada buvo pilni veziu buvo net labai stambiu.

Ne laiku, ne tais budais ir ne tuos vezius ten gaudo puse Klaipedos, visi
gargzdai ir aplinkiniai kaimai ir tai vyksta nuo neatmenamu laiku ir niekas
nieko, kazkokia nesamone o jei apeliacija krize benzino ner tai ten is
gargzdu centro max 5 min kelio pestute, kodel as saziningai mokescius moku,
o valstybe jiems saziningai algas moka o jie saziningai nedirba ir dar
premijas issimoka. Galu gale policija, siai dienai karjerai jau randasi
miesto ribose, tipo neimanoma bendradarbiauti GA ir police.

kita pastaba nezinau kiek siais laikais kainuoja licenzijos neturejimas, nes
pats stengiuosi visada tokia tureti, galiu garantuot, kad 60% ten gaudanciu
jos neturi. o veziaujant ji lyg ir privaloma ir krizes akivaizdoje papildomi
pinigai i biudzeta tikrai nepamaisytu.