Tema: Re: veziai
Autorius: Sergejus
Data: 2009-07-08 09:43:04
o ko tu stebiesi? GA priklauso aplinkos ministerijai. ten rupinamasi tik tom
sferom, kur pinigai dalyvauja geri: Neringa, nelegalios statybos (tik tam
tikruose regionuose, kur pinigai vel gi), savartynas koks nors...zodziu,
ten, kur ES pinigu duoda. Visa kita - keliu GA entuziastu ir dar musu visu
kovai patiketa (nors siaip jau neturime jokiu teisiu tam). tai va. Siaip jau
viskas kaip ir daugelyje sriciu Marijos zemeje (nepradesime juk cia
politikuoti). Manau, kad reiketu zvejybai ivesti taisykles, analogiskas
medziokles taisyklems(burelis, mokantis nuoma valstybei uz telkinius
kazkokius, pats besirupinantis tais telkiniais, pats sprendziantis kam is
pasalieciu leisti, o kam ne zvejoti ju telkiniuose, kiek uz tai imti ir taip
toliau. GA liks tik daryti reguliarius (ir nereguliarius) reidus tikrinti ar
patys bureliai nebrakonjieriauja. medziokleje ta tvarka pasiteisina, yra
kazkokia tvarka, yra zveriu musu plotuose (ten, kur bureliai dirba, o ne
degtine geria). Liks, aisku vienas bet: nenuvaziuosi laisvai is Vilniaus i
rusne , tarkime, zuvauti. bet, manau, butu bureliai, butu susitarimai,
sutartis ir t.t. ). kitaip niekad nieko  niekad ir nebus gero.. .