Tema: Re: idomus puslapis...
Autorius: Ignas
Data: 2009-05-29 09:58:28
Tai, nafik, Povilai, isvis ka berasyt (visi klausymai pateikti ir i juos
atsakyta)? Jau tokiu postu kaip tavo irgi sociai prisiziurejau (didziausi
fleimintojai yra tie kurie piktinas fleimu). Tik, matai, senas grupso vilkas
vistiek turi sudirbt naujoka, nors pastangas vertetu tik pagirt (puslapi
tikrai buvau uzmirses, o jame daug gero).
Gero savaitgalio :)