Tema: Re: idomus puslapis...
Autorius: priest
Data: 2009-05-28 14:23:21
Ne, "matom" nevariau, diskusija tada buvo itin karsta, daugelis aktyviai
joje dalyvavo. Valdas tada motyvavo, kad "uzteks laisku ne apie zvejyba".
Susirasem su juo privaciai, likom abu prie savo nuomoniu ir tiek.
Tiesiog i konferencija praktiskai neberasau, tik paskaitineju laiks nuo
laiko. Jeigu pastebejai, tai po tos diskusijos ir Valdo "pamokymu kaip
reikia gyventi " konferencijoje nebeliko Albino Daubaro.

priest