Tema: Re: idomus puslapis...
Autorius: Povilas
Data: 2009-05-28 08:49:52
"remiga" <xxxx@xxx.xx> wrote in message
news:gvl858$mqr$1@trimpas.omnitel.net...
> siaip zinok ne visi gimsta su kelnem kaip tu.....

O tu matei mane ka tik gimusi -esi akuseris?

> ne tokiem kaip tu buvo skirtas postas....

O tai kam tada ledai i atvira erdve? Is kur man ir ne tokiems kaip as
zinot,kad nereikejo skaityti tavo posto?

> ir aplamai jei tu manai kad cia visi tokie kaip tu tai labai klysti....

O tai kodel nusprendei,kad cia visi turi but iskrite is medzio arba tik ka
rade priejima prie interneto? Ar nemanai,kad per didele atsakomybe ant saves
uzsikrauni,dalindamas epitetus?!

P.S.Siulau prisiregistruot prie anos konferencijos,tai po kiek laiko ismoksi
kitaip bendraut ir nebedraskyt akiu!