Tema: Re: Q:spiningas Kursiu mariose nuo kranto? +teorinis kl
Autorius: meskas
Data: 2015-04-21 15:03:52
Sveiki nežinau kaip čia traktuoti "spinigavimas su gyvais masalais" bet
net nesusimasčiau ar čia kas ne pagal taisykles, nes visą gyvenimą ir aš
ir vietiniai ir tėvai ir seneliai taip gaudė, čia dugninė meškerė su
trimis kabliukais ir su sliekais.

Sakau patirtis rodo kad su sliekais geriausiai kimba, dar rašiau kad
galima ir esu daug pagavęs tą pačia sistemą naudojant tik vietoj sliekų
mikromasalai, tepalo spalvos, žali, raudonai balti.
Gal ir ant kitokių pavyks bet man šitie pasiteisinę per eilę metų.