Tema: Re: Q:spiningas Kursiu mariose nuo kranto? +teorinis kl
Autorius: meskas
Data: 2015-04-21 09:36:51
Nuo molo, ešerius, spiningas trys kabliai ant pavadėlių ir gale švinas
(15-30 g) priklausomai nuo tavo spiningo užmetimo ir bangų/vėjo, meti ir
trauki, kabliai pageidautina ilgi raudoni, ant jų gali dėti mikro
masalus, balti su raudonu, salotiniai, ir tepalo spalvos kiek pamenu
pasiteisindavo kažkurie iš šių visada. O aplamai visada pasiteisindavo
sliekai.. mauni sliekus meti ir trauki, meti ir trauki... žinoma jei
ešeriai nesukilę tai galima ir nieko nepagauti..
Bet būdavo, kad ir kibirą parsineši.. o mažuosius paleidi atgal..

p.s. sliekus ir visą kitą reikia atsivežti. Nes žvejų kiosko nėra, o
maximoje liūdna su pasirinkimu.
Be to kai kur būna zacepų, tai turėti kelis komplektus ne prošal.

Pagrinde visada gaudydavau ant senojo uosto molo, esu viena kartą gaudęs
ant naujojo uosto tada ten geriau kibo.. Bet jei kibs gerai tai ir
žmonių bus...

Ant bangolaužio molo (ilgiausio) galima badyt bet ten karšius nuo galo
žvejoja, o arčiau karosus (plūdinė/ dugninė)

Dar galima pabadyti, plekšnes su dugninę nuo paplūdymio, aišku tam
momentui tinka labiau surf tipo meškerė, bet įmanoma ir iš spiningo
pasidaryt dugninę, užmest svarbiausia kokį 30-40 metrų. svoris sunkesnis
kiek paneša kotas, susirasti duobę(vanduo tamsesnis), ir į tą duobę meti
ant trejų kablių su pavadėliais (labai trumpais) arba nusipirkus
sistemėlę ten su visokiais karoliukais, masalas - šaldytos nelukštentos
krevetės, t.y. prieš kabinant išsilukšteni. Jei stipriai jūra banguota
ir vejuota, net su surfu šuds gaunasi... Tuomet prie marių..

Apie vėjažuves kiti jau papasakojo

Na va dabar apsispręst pačiam beliko