Tema: Re: spiningas Kursiu mariose nuo kranto? +teorinis kl
Autorius: Vaistai
Data: 2015-04-18 20:38:52
Aš vejazuves gaudau ant sunkios pailgos vartikles, geltonos arba raudonos
spalvos,
zukles prekiu parduotuvej turetu parodyti tinkama varianta. Tik kabli reikia
patraukti toliau nuo blizges, nes per ta savo ilga snapa jos nepasikerta
paskui.
As paprastai dedu kokius 4 -5 nedidelius ziedelius (grandinele is ju)
papildomai
Plius trišakis reikalingas nedidelis - aš pakeičiu, geriausiai OWNER

"Jantar"  wrote in message news:mgllrl$tgn$1@trimpas.omnitel.net...

Geguzes 20 mazdaug. Gyvenime vejazuviu negaudziau. Tai ant paprastos
blizgutes kaip suprantu? O kokioj vietoj jas zvejot, ar bet kur juroj? :)