Tema: Re: savaitgalis
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-12-06 01:51:58
On 2014-12-05 14:03, Casper wrote:
> Apie aliektra tai nustebinai. Kiek ziurejau ta savo peciu (taip pat Truma)
> tai ten jokiu ventiliatoriu nera ir nebuvo, o ir meistras, kuris keite ta
> peciu, taip pat nieko neminejo apie jokius ventiliatorius. O gal senuose
> karavanuose ir nebuvo jokiu ventiliatoriu? Maniskis, berods, ~1980 gamybos,

Na, pas mane 15 metu jaunesnis. Taciau jau 10 metu jaunesniuose uz tavo
ventiliatorius buvo...  Nebent kokia papiginta komplektacija be
ventiliatoriaus :-))

Tas pecius turi ne maziau 3 kw (nebent man kokia labai sena silpnesne
modifikacija, taciau  tada bus salta), ir vienoje vietoje spintoje yra
stipriai per daug. Del to per ji puciamas oras ir vamzdziais
isskirstomas po visa kemperi. To pasekoje tolygiai syla visas kemperis.
(pvz man esat 0 laipsniu uztenka kazkur 4 galios padalos)

> bet palyginus dar labai tvarkingas, nenugyventas ir neaplauzytas.

Pagrindines seno kemperio problemos - prapuves dugnas :-))

Audrius K.
P.S. Visa info apie tuos pecius yra www.truma.com  .  Per paskutinius 20
metu praktiskai nelabai jie pakito (isskyrus apdaila, ir dadejo
elektronikos)