Tema: Re: savaitgalis
Autorius: Casper
Data: 2014-12-05 14:03:23
Apie aliektra tai nustebinai. Kiek ziurejau ta savo peciu (taip pat Truma)
tai ten jokiu ventiliatoriu nera ir nebuvo, o ir meistras, kuris keite ta
peciu, taip pat nieko neminejo apie jokius ventiliatorius. O gal senuose
karavanuose ir nebuvo jokiu ventiliatoriu? Maniskis, berods, ~1980 gamybos,
bet palyginus dar labai tvarkingas, nenugyventas ir neaplauzytas.

Reiks kada prie namu ir didesnio minuso pabandyt pasisildyt, tada bus aisku
kas ir kaip.