Tema: Re: savaitgalis
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-12-05 11:32:26
On 2014-12-03 11:52, Casper wrote:
> Tai aisku, kad bus kur nuvaziuot su tuo kemperiu. Jei ne siemet - tai
> kitamet.
>
> Vat tik idomu kaip ziema prie, tarkim, -15c dujinis sildymas elgsis,
> balionas duju tai kaip ir lauke. Ar nebus taip, kad tos dujos nifiga
> neveiks?

Tam yra kemperiniai (gamintojas - truma) sildomi duju reduktoriai...
Man zinomi kemperiai sildosi visa ziema dujomis (reduktoriai sudeti
sildomi). Dujas reiktu pilti ne buitines, o skirtas automobiliams.

Tik nepamirsk, kad caravano sildymui dujomis peciui reikia ir elektros,
kaip taisykle - 220V :-))  Labai retai pasitaiko su 12V
ventiliatoriumi... (nors jie pakeiciami, bet kainuoja daug). Kadangi 12V
ventiliatorius brangesnis, tai dazniausiai caravanai buna sukomplektuoti
su 220V ventiliatoriais :-))    Be ventiliatoriaus ziema arba salsi,
arba supleskinsi spinta... :-))  Nes be ventiliatoriaus gali sildyti tik
ant minimalios galios...

Audrius K.