Tema: Re: karsiai
Autorius: Romas
Data: 2014-07-21 11:47:44
is ezeru vasara pamegau pora- Gailintas ir Vabalis.
Vabalis - ezeras gausiai izuvintas , daug info internete, mokamas - 50 lt ,
leidziama gaudyti 4 meskerem. Ten daug lynu pagaunu, karsiai seklioje zonoje iki
1.5 kg , gilioje ezero dalyje yra ir 2.5 kg ir manau didesniu. Daug amuru , karpiu,
bet galioja privaloma pagavai - paleisk.
trukumas - mazai kur prieinamas, ten sektoriai padaryti , ten daznai viskas uzimta.
kadangi patogiose priejimui vietose privati valda, graziai sutvarkytos pakrantes,
ten nelendu, neismokau gyvenime kazkam listi ant galvos, man zukle= poilsis.
Gailintas - pakankamai zuvingas ezeras, su priejimu dar sunkiau.yra kelios vietos kur
zvejai paruose zuklei priejimus nedidelius. Jau gal 10 metu susidraugavau su kaimo
turizmo
sodybos savininku, ten yra valtis, kuria ir naudojuosi , ir priziuriu.Gailinta ko gero
reljefa zinau kaip
savo delna, bet ezeras sakyciau labai inoringas.
savaitgali Gailinte 14 val pasiseriau karsiam vietoje, kur daznai pagaudavau ir graziu
, gylis 6 m
po poros valandu zaidimo su eseriais  grizau kur paserta , inkarai ir ikivakaro
laukiau karsio- nesulaukiau.
permiegojau pakranteje, 4 ryto jau irklavau i vieta, bet tik kuojos delnines, ir
plaukiant virs pasertos zonos
exo nerode zuvu didesniu dugne , viskas ( bet nedideles) pakile apie metra nuo dugno.
kadangi turejau nora patikrinti viena zukles buda eseriu , tai nuplaukiau i eseryna.
Mikromasaline sistemele su guminuku - beveik kas metima masala padauzo, arba atsivedu
eseri , na tokius iki
250 g. Reiskia eseriai yra, maitinasi kazkiek. Vietoje guminuko pririsau mini
vobleriuka, toki 2-2.5 cm ilgio.
kiek ju keiciau (turiu tokiu daug ir ivairiu)  nesulaukiau jokio "bakst" . Vedziau
ivairiuose gyliuose, ivairiais greiciais - ne.
vel pririsau guminuka - 3 metimai = 3 eseriai ::)) reiskia neradau spalvos/formos kuri
tinkama.

zukles rezultatas - pora kg kuoju katinam kaime uosvijoje , tai uz keliu km.
eseriai visi amnestuoti.

Romanas

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> Romai, kur konkrečiau dzūkijoj gaudai? Mano tėviškė Dauguose, retkarčiais iki ten
> nuvažiuoju pameškeriot.

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.