Tema: Re: karsiai
Autorius: Casper
Data: 2014-07-15 16:28:25
Sunku pasakyt kaip su tais karsiais. Vat mano (ne)megstamam ezere labai
priklauso nuo vietos ir viena kart vienoj vietoj, kita kart kitoj vietoj
aktyviai jama. Si savaitgali, is penktadienio i sestadieni, sedejau savo
nuolatinej vietelej, tai tik trys kliovai paryciais buvo, bet nei vienas
nepasikabino. O vakar per aplinkui suzinojau, kad tam paciam ezere tik kitoj
vietoj per ta pacia nati buvo sugauti 5 karsiai virs 3kg ir dar keli ~2kg
(info patikima). Mano vietoj gylis ~8m ir svarus dugnas, o kitoj vietoj
gylis ~4m ir "zoliu kilimas". Pasarai buvo tokie patys - sutinti zirniai.
Vat ir nuspresk, kad nori ar jau aktyviai jama toj baloj, ar dar ne :)