Tema: Re: karsiai
Autorius: karolis
Data: 2014-07-17 16:37:33
as irgi linkes tuo tiketi kad viskas nuo vietos priklauso :) nebuna juk kad
karsiai nesimaitina visai, vanduo jau pakankamai isiles

"Casper"  parašė naujienų news:lq7t42$nv0$1@trimpas.omnitel.net...

Klausima maciau ir supratau. Tik parasiau pvz is savo balos, kad labai
priklauso nuo vietos tas aktyvus kibimas. KM didele bala ir karsiniu vietu
ten yra tikrai daug, vienur gali kibti labai gerai, kitur gali isvis
nekibti. Toj pacioj B+, KM temoj, dalyviai visiskai skirtingai apie
sugavimus paraso, vienas prilupo, kitas ne, nors gaude ta pacia diena ir toj
pacioj baloj, zinomose vietose ;)

"Romas" <rk@centras.lt> wrote in message
matai , klausimas buvo ar prasidejo Kauno mariu karsiuaktyvus kibimas ??
ta prasme Kauno marios man kaip ir rodiklis.
juk siaip karsiai ir taip pro reta ezere uzeina po kelis.
zinau ezere kur jie buna liepos pabaigoje -rugpiucio pradzioje.
Bet va pernai pabandziau serti kelias dienas ir nieko gero nepagavau , ir
tik po to
suzinojau ,
kad Kauno mariu karsiai dar nebuvo sukile, viskas vyko savaite veliau. O
visa laika
serti, laukti bandyti - nera laiko limito.
Taigi pagavau tik tokius iki 1.5 kg.
norisi su plude atsivesti bent 2X didesnius ::))

Romanas

"Casper" <kasparasvo_istrinti@gmail.com> wrote in message
> Sunku pasakyt kaip su tais karsiais. Vat mano (ne)megstamam ezere labai
> priklauso nuo vietos ir viena kart vienoj vietoj, kita kart kitoj vietoj
> aktyviai jama. Si savaitgali, is penktadienio i sestadieni, sedejau savo
> nuolatinej vietelej, tai tik trys kliovai paryciais buvo, bet nei vienas
> nepasikabino. O vakar per aplinkui suzinojau, kad tam paciam ezere tik
> kitoj vietoj per ta pacia nati buvo sugauti 5 karsiai virs 3kg ir dar keli
> ~2kg (info patikima). Mano vietoj gylis ~8m ir svarus dugnas, o kitoj
> vietoj gylis ~4m ir "zoliu kilimas". Pasarai buvo tokie patys - sutinti
> [...]

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast!
Antivirusinė apsauga yra aktyvi.