Tema: Re: graztas
Autorius: Ignas
Data: 2014-01-23 12:54:09
kiek as susiduriau, tai tu graztus su sferiniais peiliais spausk nespaudes
vistiek jie greiciau negrezia ir ledo drosles smulkutes, gi su tiesiais
peiliais rusiski ir nespausdami grezia daug greiciau, bet ir jegos daug
daugiau reikia... cia kaip ir peiliu pjaunant, gali stumdyt peili pirmyn
atgal, gali naudot tik spaudimo jega...