Tema: Re: graztas
Autorius: Romas
Data: 2014-01-23 11:35:25
maanau labai itakoja ledo "paemimui" is eketes tas pavadinsiu spaudimas zemyn.
daug metu naudojau MORA , na teko atsisakyti del to , kad mora greiciau atsimpa
ypac Kursiu mariose, moros peiliukai pasidare velniskai brangus , ju niekas negalanda.
budavo atvaziuoji i Kursiu marias ( man ten top zuvis eserys) , pirma diena i vakara
jau pajunti , kad graztas ima jau prasciau. I marias daznai vaziuojame 2-3 dienom.
ir tuomet prasideda sunkusis grezimas su prakaitavimu ::)) . Juk per zukle 30 skyliu
tai tik minimumas maziukas.
del spaudimo zemyn greziant , manau uztektu ir paties grezimo sistemos svorio,
juk nereikia savo energijos naudoti.::))
rusiskus peiliukus pasigalasti grizus po zukles tereikia gal 15 min iskaitant nuemima-
uzdejima.
ir dar prisiminiau - ne visados Moros peiliukai is kart tinka nauji . paskutinius
kelis metus
pries nuimdamas sena peiliuka ant grazto pazymedavau ibrezimais esama vieta.
cia tik siaip parasiau savo mintis apie graztus.

Romanas