Tema: Re: graztas
Autorius: Casper
Data: 2014-01-22 15:02:07
Jei atmintis neapgauna, tai pernai kazkas Bangoj gyresi, kad su tokiu graztu
isgrezia siek tiek virs 100 skyliu su vienu akumu, antra akuma visada turi
su savim. Tik nepamenu su kokiu graztu ir kokie suktuvo duomenys ten buvo
minimi.
Bet kokiu atveju, man atrodo, kad 100 sklyliu per viena zvejyba yra
pakankamai daug, juk dar ir pazvejoti reikia, ir uzkasti, ir galu gale grama
kita su biciuliais paragaut.