Tema: Re: grauzikai plee...
Autorius: dzonis
Data: 2009-05-05 08:41:02
Siunciausi per pazistamus ,kurie uzsiema (e) automobiliu is USA pirkimu ir
gabenimu. Tai imete i konteineri salia masinu ir tiek , daug nepaeme.
Didziausia beda tai pacioje amerikoje is savininko ta valti paimt ir
nugabent iki uosto, nes patys amerikonai tai pinigus ima tik cashu ir patys
niekur gabenti nenori todel be pazistamu sunkiai issiversti iseina. Importo
deklaracija dare,bet kai valtis naudota verte buvo nurodyta maza, nedaug ten
tu mokesciu buvo. Bet sumoje apie 1K LTL susidare pargabenimas iki vietos.
Tiesa amerikonas dar turejo nusipirkes buriavimo kit'a prie jos , is pradziu
norejo atskirai parduoti (as pirkau be bures,nes man nereikalinga) ,bet kai
eme is jo ta valti - tai ir ta uz tuos pacius pinigus idejo. Gavau stieba su
buremis ,vaira, kylius kokius tai, bet dar nebandziau viso to montuoti ,gal
kai zvejoti nusibos ir kazko naujo uzsimanysiu tada :) Zodziu
irkline,motorine,burine valtis :)