Tema: Re: grauzikai plee...
Autorius: Svajoklis
Data: 2009-05-04 15:44:01
> Stai pavyzdys - valtis tarnauja jau bene 15 metu ir jokiu problemu
> sandeliuojant,nusivezant ar supakuot /ispakluot vienam asmeniui.Svoris
> tikrai ne didesnis uz pripuciamos valties,o saugumas gerokai didesnis!

pala pala - kada nors ir tau tos portabot'es sulankstymo vietas pacukai
pragraush :)

p.s.
kazkaip neitikinamai man atrodo tie putplascio gabaleliai - ar jie su visa
manta apvirtus valti ant pavirsiaus islaikytu?

p.p.s.
ale kaip noretusi ka nors minkstesnio nei plikas suolas sau po uzpakaliu
pasideti - ta tai l. gerai isivaizduoju :) Kada nors aptrauksiu oda ofisine
keda su atlosu, o jau tada... :)

S.