Tema: Re: grauzikai plee...
Autorius: Dar321
Data: 2009-05-04 18:56:58
Vat jums ir atsakymas ko gi ji taip patiko pacukams ;)
Gumines tiesiog būtina švarias sausai išdžiovint prieš supakuojant žiemai, netgi talku apibarstyt... :(((
Aš savo PVC fregato nesu plovęs nė rozo per kelis metus (kartais praskalauju su viedru nupildams prieš sumetant maišan ir nedžiovinu), o laikoma visąlaik nešildomam sandėly, kur pelių masė nesusvietna, tai dėklą pragraužė keliose vietose (plaštakos dydžio skylės), o valties net neparagavo... :)))
--

Su pagarba,