Tema: Re: Patarkit ka pirkt?
Autorius: Dar321
Data: 2009-04-10 14:54:12
Donke - dugninė (pikeris, fyderis arba karpinis kotas)
Match - sudurtinė plūdinė ~5-15gr užmetimui (populiariausi ilgiai - 390 ir 420)
Pikeris - lengva dugninė
Fyderis - vidutinė dugninė (upėje dažniausiai naudojama)
Karpiniai kotai - aiškint gal nereik, nes jų taipogi kelios klasės yra...

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632