Tema: Re: Patarkit ka pirkt?
Autorius: 0.5 B
Data: 2009-04-10 13:30:27
paaiskinkit terminus  :D

donke - dugnine?
match - teleskopas pludinei?...
pikeriukas - ?...

ir del to ilgio; ziurejau Kalvariju t., ilgiausias turi 5 m. Reikia man koto
zvejoti nuo kranto, kad uzmesti per visa sekliaja nendriu zona tolyn, prie
isejimo i atvira vandeni, kas daznai sudaro ir 10 metru. Ilgesnis kotas - ir
papildomas svoris, ir "maskatuojasi" pakertant etc.  Kokio ilgio kotus
naudojat tolimesniems metimams? Ir svorio [ale 5-15g] ribos?