Tema: Re: Patarkit ka pirkt?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-04-10 09:01:26
pirkau jį tam, kad tiek spengle tiek tarnėnuose nuskraidinčiau masalą ir
plūdę iki karosų, o tas kaip nekaip sudaro 30-40 metrų (matuota akimi).
gerą plūdę (8-12g) su svarelių girlianda tikrai nuskraidina tiek, o gal
ir toliau.
tik užknisa mane tokiam tolyje gylius gaudyt. vėjui pakilus nebepataikau
į tašką, o nuo bangelės akys pavargsta plūdę stebėti.

vienas teigiamas dalykas, kad visgi matchas ne dugninės kuolas ir jau
0,3-0,5kg žuveliokas suteikia dafiga malonumo. šie meškerykočiai tikrai
gerai perteikia žuvį. panašiai kaip UL.

ir šiaip norėčiau iš arti pažiūrėti kaip žūklauja matcho grandai. nes
viskas ką mačiau didaktinėse medžiagose, kažkaip reikalauja daug
papildomų įrangų: vietos paieška, dugno reljefo tyrimas, kotai
markeriams, laidyklės, markeriai valams, kosminiai pašarų paruošimo
būdai ir t.t. negi viskas tai naudojama kasdienėje žūklėje?