Tema: Re: dar del zuvies rukymo
Autorius: itikas
Data: 2012-06-06 07:43:44
Esu pastebejes tiek, kad rukant ka tik nupjautu medziu labiau jauciamas
kartumas rukytam produkte. Be to ir literaturoje raso, kad geriau tinka
dziovinta mediena. As kazkaip nemanau, kad nuo malku dregnumo labai
priklauso rukomo produkto dregnumas. Pastarasis, mano pastebejimu, labiau
nuo rukymo rezimo priklauso.
O norint sviesesnes produkto spalvos - reiktu medzio zieve nulupt, efektas
tikrai yra.