Tema: Re: dar del zuvies rukymo
Autorius: tony
Data: 2012-06-04 15:31:23
Dekui, o cia filmukas stipriu nervu zvejams, kaip tik pas mane tokia
pati rukialnycia karstam rukymui, kol nemaciau sito filmuko niekaip
nesupratau, kam tas griovelis virsuje, pasirodo vandeniui :) nors kai
kurios rukyklos daromos ir be jo, idomu kas nuo to geriau!?
http://www.youtube.com/watch?v=qhzGWtJPPKI&feature=relmfu
Menesiui laiko ir as noreciau ten issiraut.