Tema: Re: veziu receptai
Autorius: Ash
Data: 2011-09-26 15:44:29
Vakar nuo 12 dienos iki 6 vakaro.
2 šapalai: vienas 2 kg, kitas 1,8 kg.
Buvo užkibęs ir trečias, bet  kol nubėgau 100 m. per švendrus, jis jau buvo
įkabinęs dugne ir ramiai sau laukė ką aš darysiu. Reikia kartais žveją
pavarginti ir tik tada į dugną :).

Ed.

"Romas"  wrote in message news:j5hmdm$jre$1@trimpas.omnitel.net...

kaip minejau , treciadieni prie zvejybos buvo kompleksiskai suleistos
veziu gaudykles. Rezultatas veziu nustebino - viso buvo berods 32
znypliuotieji.
tame tarpe - labai mazu 8, mazu - dar 8 , ant ribos - 10 vnt.
o kadangi bendras tinkamu virimui kiekis mazesnis nei 10 vnt, tai visas
veziu kolektyvas sekmingai paleistas atgal i ezera.
va ir nesigavo paragauti siais metais su juodu alumi virtu veziu , ::)))

o karsiu kibimas nebuvo blogas , pagauta keletas rukymui , ir net !!! 9 vnt
tokiu po
5-600 g , tie sekmingai uzsudyti vytynimui,
Gauja karsiuku 250-400g  nuo kabliuko nusegti grizo i ezera.
kolega gaude be nuotykiu , o man teko keli idomesni.
- kibimas toks staigus, istraukiu  karsi apie 500g  kuris turejo "nasruose"
kabliuka,
o ant ano pavadelio buves svarelis apsivyniojo apie mano sistemos svareli,
::))
- normalus kibimas, vedu zuvi , staiga smugis, ir zuvis nejuda. Kazkiek
palaukus
gilumoje judesys, pavaiksciojo , ir vel palengvejo . Istrauktas karsiukas
kokiu 300g
su dar kraujuojanciu nuo lydekos dantu nubrozdinimu.

karsiu nebenoriu, reikes kazka mastyti apie usoriu, sapala Nemuno
aukstupyje.

Romanas