Tema: Re: veziu receptai
Autorius: Romas
Data: 2011-09-23 13:18:30
kaip minejau , treciadieni prie zvejybos buvo kompleksiskai suleistos
veziu gaudykles. Rezultatas veziu nustebino - viso buvo berods 32 znypliuotieji.
tame tarpe - labai mazu 8, mazu - dar 8 , ant ribos - 10 vnt.
o kadangi bendras tinkamu virimui kiekis mazesnis nei 10 vnt, tai visas
veziu kolektyvas sekmingai paleistas atgal i ezera.
va ir nesigavo paragauti siais metais su juodu alumi virtu veziu , ::)))

o karsiu kibimas nebuvo blogas , pagauta keletas rukymui , ir net !!! 9 vnt tokiu po
5-600 g , tie sekmingai uzsudyti vytynimui,
Gauja karsiuku 250-400g  nuo kabliuko nusegti grizo i ezera.
kolega gaude be nuotykiu , o man teko keli idomesni.
- kibimas toks staigus, istraukiu  karsi apie 500g  kuris turejo "nasruose" kabliuka,
o ant ano pavadelio buves svarelis apsivyniojo apie mano sistemos svareli, ::))
- normalus kibimas, vedu zuvi , staiga smugis, ir zuvis nejuda. Kazkiek palaukus
gilumoje judesys, pavaiksciojo , ir vel palengvejo . Istrauktas karsiukas kokiu 300g
su dar kraujuojanciu nuo lydekos dantu nubrozdinimu.

karsiu nebenoriu, reikes kazka mastyti apie usoriu, sapala Nemuno aukstupyje.

Romanas