Tema: Re: parduotuvės Kaune
Autorius: Ash
Data: 2011-09-12 12:20:18
Na va, dėl Gyčio nežinojau, maniau kad jie nedirba.
Nuvažiavau į Žūklį. Kainos kiek aukštesnės nei tikėtasi. Teko važiuoti iki
Veiverių g 101 esančios krautuvėlės. Ten asortimento didelio nėra, bet buvo
tai ko man reikia.
Žodžiu, viskas normaliai, ačiū už patarimus.

Savaitgalį 3 karšiai ir šapalas per 2 rybokus (aš ir du vaikai, tai išeina
maždaug 2 žvejai), oras, kaip rudeniui puikus.

Keletas žvejų teiravosi priėję ką pagavau. Jie girdėjo, kad, kad karšiai
eina, nes vienas pagavo 120 karšių, o kitas 80.
Pasiklausia kas gero ir piktinasi kur karšiai, nes juk jiems sakė, kad eina.
Ir taip, konkretūs tokie vyrai, vienas su mikriuku atvažiavo (tikriausiai
žuvį krausis), kitas mokino kad vietą blogą išsirinkau.
Žodžiu, pasklinda gandas, kad pigi mėsa dalinama ir tie alkaniausi iš savo
urvelių prie upės lenda. Tas truputį nemalonu...

-----

"Kobra"  wrote in message news:j4d45n$k0h$1@trimpas.omnitel.net...

tai, kad Gytis ir sestadieniais dirba, berots iki 13.00