Tema: Re: parduotuvės Kaune
Autorius: link
Data: 2011-09-09 20:28:56
jau ko ko, bet zuklio snukeliu kultura tai tikrai kad bbd. neaisku is kur
juos istrauke.nieko nebandyk paklaust nes jei
nesi zukles fanatas ir nerasai knygu sia tema, tai net nesnekes su tavim.
nuvarykit savanoriuose kur kavine "seni vartai" yra nedidele krautuvele,
pardavejas su akiniais toks Sigitas, labai siltas zmogus,
padaro nemazai nuolaidu, sestadieni dirba.