Tema: Re: parduotuvės Kaune
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2011-09-09 10:55:59
Gali pabandyt uzsukt pas http://zuklys.lt/
Kazkada pirkau pas juos Larus firmos pora papigonisku teleskopiuku is
serijos "karasikam traukt", tikrai geras daiktas pasirode per ta laika kuri
naudoju. 4m kotas 29lt :D Kai nevisai pamisusiam del zvejybos, o tik
retkarciais prie progos pazvejojanciam per akis
http://www.zuklys.lt/katalogas/index.php?categoryID=1758. Bet yra pas juos
ir kur kas rimtesniu daiktu, nemazas pasirinkimas. Dar man atrodo gretimais
yra dar viena parduotuve, tai vos ne du zuikiai vienu suviu gaunasi.