Tema: Re: Del valties registravimo
Autorius: dzonis
Data: 2011-08-25 10:07:10
Suzukio 4 ir 5 yra identiski absoliuciai - lyginau kataloge visas detales,
mechaniskai riboja sklendes atidaryma 4 ir viskas.
6 jau didesnis karbiuratorius (turis didesnis - attinkamai misinio
daugiau) - ne tik zikleriai. Buvau ant durniaus susukes 6 ziklerius i 5
karba - tai tik perpildavo benzina ir trukciodavo kartais   ,apsuku nei kiek
nepadaugejo- 5500 ir taskas.
Kolektoriaus keisti siaip jau nereikejo tikriausiai - ten detales nr.
kitas - bet vizualiai as nemaciau skirtumo nuo 5.
Del kitu gamintoju negaliu pasakyti kaip riboja, Mercury lyg sudetingiau.
Mercurio kubatura mazesne 10% ir jis neturi tokios patogios nesimo rankenos
kaip Suzuki :)

"Gimp"  wrote in message news:j34rfn$i36$1@trimpas.omnitel.net...

Maciau sita (ziurineju skelbimus po truputi), bet noriu is pradziu
pasibandyti su 4AG Mercury savaitgali (yra toks sodyboje pas broli), kad
nuspresti konceptualiai: benzas ar elektra.

O ka padaryti reikia - zikleri pakeisti ar softa koki suflash'inti? Tas
galioja tik Suzuki ar ir kitiem 4 AG (kiek ziurejau cilindrai identiski visu
gamintoju 4,5 ir 6 AG)?

Beje, tu savajam (kur pardavei) keitei karba ir kolektoriu - ar nejo kazkaip
paprasciau susisukti (pvz zikleri pakeisti) ar ten dar ka reikejo pakeist?

--
Gimp