Tema: Re: Del valties registravimo
Autorius: Gimp
Data: 2011-08-18 12:15:40
O jei dar tiksliau:

      Už mažojo, pramoginio, sportinio ar asmeninio nesavaeigio laivo
įregistravimą Lietuvos Respublikos vidaus vandenų laivų registre
      32

      Už visų tipų irklinių laivų, vandens dviračių pirminę ir kasmetinę
techninę apžiūrą ir akto surašymą
      20

VS

      Už mažojo, pramoginio, sportinio ar asmeninio savaeigio laivo
įregistravimą Lietuvos Respublikos vidaus vandenų laivų registre.
      35

      Užmažųjų, pramoginių, sportinių ir asmeninių savaeigių laivų, kurių
variklio galingumas iki 22 kW (30AG), techninę apžiūrą
      45

--
Gimp