Tema: Re: Del valties registravimo
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-08-24 10:46:26
Pirmas variantas daug darbo neuzima. Tik as su kempinele atspaudziau tentiniais dazais, galima kokia stikline nusipirkti, pvz.,pas uzrasinetojus ant tentu Kirtimu gatvej Vilniuje, kazkur tuoj uz Palink bazes. Man reikejo baltu dazu, tai vandeniui atsparaus placiai piesiancio markerio niekur neradau nusipirkti.