Tema: Re: Rezultatai
Autorius: Petka
Data: 2011-08-10 15:13:00
Nežinau šiauriniai ten ar vakariniai labiau - plaukdavom nuo jūros pusės
- išėjimai būdavo prie valčių nuomos iš karto už tilto arba už kreivos
pušies per vadinamą "akį". Išplaukdavom prie apžvalgos bokštelio. O
gyvena manau jie "gylėje" - toj pusėj kur akmenys ir duobės - aš iki ten
nebuvau nusigavęs. Panašu, kad tos vietos yra šiaurinėje pusėje. Kibimai
būdavo prie išplaukimo, atviram vandeny, prie išplaukimo anam gale -
įvairiai. Čia kaip užtaikysi. Buvo ir ryte, ir dieną (jei debesuota),
bet geriausiai ant saulės laidos.
---
Petka