Tema: Re: Rezultatai
Autorius: Petka
Data: 2011-08-09 21:28:56
Užpernai kai su Rička ežere kartu žvejojom man kažkas rimto užkibo -
kaip ėjo per žoles jas pintu valu pjaudamas, taip ir nuėjo - ištraukė
daugiau kaip pusę ritės valo, paskui blizgė atsikabino. Manau buvo virš
10 kilų tikrai, nes dar prieš porą metų ištraukiau apie 7 kg lydį. 5 kg
svarstyklės "zaškalili", o vietiniai latviai su bezmėnu tiksliai
nesugebėjo pamatuot. Yra ten monstrų kaip reikiant. Tas labai matyti
ramų vakarą kai pabaidytos torpedos nueina sukeldamos paviršiuje bangą.
Karšių buvo pagauta 3,5 kg, raudžių apie kilą, neskaitant kilinių
karosų... Kanale esu pagavęs 3,5 kg lydeką.
---
Petka