Tema: Re: Rezultatai
Autorius: Romas
Data: 2011-08-08 15:32:42
"Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message
news:j1ok3a$mcd$1@trimpas.omnitel.net...
> kolega darbe. nežvejys. užpernai buvom su Petka ir juo ten.  įkirto 6.7kg ščiupoką.
> Petkos brolis 9Kg (gylis apie 40cm). šiemet tas pats kolega 70cm ščiupokas. spiningą
> paskutinį sykį laikė užpernai, kai kartu buvom. mano didžiausias lydzekius - 1.5kg,
> o žvejoju lengvai tariant - neretai.
> vat ir nbetikėk mitu apie "sėkmingus" ir "nesėkmingus" :)

-------------
penktadienis, ezeras kuriame pagauta pries kelias dienas daug ivairiu dydziu
karsiu (max 1.6kg)
vieta serta jau ne karta, taigi tikimybe kad gal ateis didesni karsiai visiskai
reali atrode vykstant i zukle. Taigi penktadienis , apie 12 val dienos jau dviese
plaukiame
valtyje prie markerio , lengvas paserimas ir laukiame kibimo.
o dabar trumpai - per diena nemateme nei vieno kibimo !!!
exolotas zuvies visai nerode , ir apie 18 val jau judejome link namu.
Kita diena nezuvavau, o pasiskambines suzinojau - kibo karsiai visur, kur tik gaude
zvejai ::))
va tokie buna rezultatai /nekibimai

Romanas