Tema: Re: Meskeriotojas Vidas
Autorius: Kęstas
Data: 2011-07-29 15:03:38
> Tai, kad zurnalistai raso yra gerai, nes jei tyletu - ar kas pasikeistu,
> apsimestumem kad viskas grazu ir gerai. Bent jau yra proga padiskutuoti. Kol
> kas manau pokyciu tikrai nebus, kol neismirs sita ir dar viena karta.

vargu bau, ar gerai, jog rašo. tai skatina elgtis taip pat, nes informacija pateikiama viešai ir, kas svarbiau, - teigiamoje šviesoje. tai juk nėra rubrika "kaip nereikia elgtis" arba "brakonierių kampelis". viešas pritarimas tam tikram elgesiui yra milžiniška jėga. aišku, komentarai yra gana kritiški, bet tie, kurie nori elgtis blogai, mato tik tuos komentarus, kurie pritaria autoriui, o visus kitus automatiškai atmeta. šunys loja, o karavanas eina.

o dėl kartų.. naivu. visi dabartiniai seniai kažkada buvo "perspektyvūs jaunuoliai". esmė ne jaunimas, o būtent jų tėvai, aplinka, vieša nuomonė, žiniasklaida. jie ir suformuoja jaunuolių pažiūras. aš apskritai manau, kad dabartiniai jaunuoliai nėra labiau progresyvūs, kritiški, patriotiški ar pilietiški nei ankstesnioji karta. jeigu vadovautis, tarkim, stojimo į aukštąsias mokyklas tendencijomis, dabartinė karta gal net apskritai prastesnė. kaip jiems ištrūkti iš to užburto rato, jeigu žiniasklaida nė kiek nepatobulėjusi, o, sakyčiau, atvirkščiai - kone degradavusi. jeigu tau namie ir gatvėj bruka tą pačią tarybinę pasaulėžiūrą, kas bus atsvara, jeigu žiniasklaidoje tas pats arba dar blogiau..

kita vertus, viską galima pakeisti. va ir šiuo atveju - parašiau į to skyriaus redakciją su prašymu pašalinti bent jau nuotrauką. jeigu iki pirmadienio neatsakys, rašysiu į 15 min. redakciją su prašymu pateikti atsakymą, kodėl nebuvo atsižvelgta į mano prašymą. čia yra du dalykai, kurių negalima pamiršti: ten dirba žmonės ir jie galėjo tiesiog suklysti dėl nekompetencijos ir taisyklių nežinojimo; jeigu jie vis tik pakankamai kompetetingi, bet tikslingai elgiasi taip, kaip elgiasi, vadinasi reikia kelti klausimą, ar jie gali dirbti tokio skyriaus redaktoriais. argumentai šiuo atveju yra aiškūs ir jokių emocijų čia nereikia. žuvis paleisti reikia nedelsiant, laikyti jas prieš tai padarant draudžiama. autorius šiai taisyklei nusižengė, nuotrauka skatina neetišką elgesį, diskusija baigta.

beje, šitas Vidas, sprendžiant pagal jo paskutinį komentarą, tikrai ne iš tų pavojingųjų. žmogus brendimo stadijoje ;) nepraeis nė keli metai, kai jam net į galvą nebešaus elgtis taip, kaip jis pasielgė šiuo atveju. siūlau prisiminti Korsako atvejį - žmogelis buvo pamišęs dėl laimikio, kalnai žuvies jam buvo mieliausias vaizdas, o kaip liguistai jis melavo ir išsisukinėjo, kai apsiš***o su šlakių žvejyba kartu su etatiniu brakuša pamaryje be licencijos. O dabar? Nors prie žaizdos dėk, viską paleidžia. Žmonės keičiasi :)