Tema: Re: Meskeriotojas Vidas
Autorius: VP
Data: 2011-07-28 15:49:56
> Pasiziurekite Skirvytej rugsejo menesi... pernai buvau privaziaves
> pasiziuret - po zveja kas 5-6 metrai, visi turi po 30 - 50 karsiu. Esme
> ta, kad visi turi po tiek.
>.......bla bla bla....
> Todel manau kad reikia pradeti nuo didziausia zala daranciu sutramdymo.
> Kai su jais bus baigta, nebebus nei vieno pramoninio brakonieriaus, tada
> galima imtis ir smulkmes.
> Dabar gi pursliojames del meskerninku, bet tu kurie traukia tonomis
> nesutramdome....

O dabar ramiai paskaichiuokime...
skirvytes betonkes ilgi dalinam ish 6metru (vienas meshkeriotojas) ir
dauginam ish 40 karshiu (vidurkis to ka visi turi)...
Ar tikrai tokia jau neapchiuopiama zhala gausis? dauginam ish rugsejo
menesio dienu skaichiaus...

tinklazhvejai yra blogai, del to nesiginchyju, bet... nu pripazhinkim viena
karta, kad "megeju" jau yra toks kiekis, kad tikrai darome didele ytaka
zhuvu ishtekliams... ne ash asmenishkai, ne Povilas ar ne dar kazhkuris
tvarkingas zhvejas, bet kaip reishkinys, kaip visuma. O rekt kad va "anas
blogas, o ash chia tai tik shiandien pasigavau daugiau negu galima ar ne ten
kur galima" - chia tik saves pateisinimo ieshkojimai...o zhurnalistai,
priesh spausdindami, galetu bent pastabas pridet, kad va, shitie
pazheidineja, yra negeri ir t.t. o ir AA lyg ir turetu kazhkokio "pagrindo
reakcijai"....

nieko asmenishko, tik ir ash pasakiau ka norejau