Tema: Re: Meskeriotojas Vidas
Autorius: Žvejoklis
Data: 2011-07-28 15:02:06
Tai, kad zurnalistai raso yra gerai, nes jei tyletu - ar kas pasikeistu,
apsimestumem kad viskas grazu ir gerai. Bent jau yra proga padiskutuoti. Kol
kas manau pokyciu tikrai nebus, kol neismirs sita ir dar viena karta.
Pasiziurekite Skirvytej rugsejo menesi... pernai buvau privaziaves
pasiziuret - po zveja kas 5-6 metrai, visi turi po 30 - 50 karsiu. Esme ta,
kad visi turi po tiek. Neradau nei vienos baltos varnos :)
Galime moralizuoti kiek norime, bet tinklais kasdien traukia tonomis....
Rusnėj kur prekiauja rūkytais karšiais, tiesiai sviesiai pasake kad perkam
is brakonieriu.
Todel manau kad reikia pradeti nuo didziausia zala daranciu sutramdymo.
Kai su jais bus baigta, nebebus nei vieno pramoninio brakonieriaus, tada
galima imtis ir smulkmes.
Dabar gi pursliojames del meskerninku, bet tu kurie traukia tonomis
nesutramdome.... paprasciausiai ju nematome... nes esu tikras, kad pelnu yra
dalinamasi.
Todel dantu sepeteliu sveisti vieta, ant kurios pastoviai sika kiekvienas
praeinantis.....
Viskas bliamba.... pasakiau ką norėjau