Tema: Re: Paporinkit apie leidimus zuklei
Autorius: zhaltas
Data: 2010-07-08 10:51:49
nu ten irgi savi niuancai.
vaziavom ieskojom pirkom ir finale vistiek rado prie ko prisipist, (tai perarti istekamo upelio, tai upeli irgi negalima, tai ant molo irgi negalima etc etc) ir taip neviena karta.
Dabar nesuki kaiushu , nevaziuoji niekur neklaidzioji ir nieko neperki - bent nervu pataupai :D
Lygiai taip ir cia LT, jei as nezvejys ir neesu perskaites miliono taisykliu, tai realiai man jokiu sancu legaliai pasedet prie kokios balos, nu tai kai tokios taisykles tai atitinkamai tada ir elgiames :D

"kaleda" <nebobu@reikalas.lt> wrote in message news:i13v4a$u7d$1@trimpas.omnitel.net...
On 07/08/2010 12:28 AM, zhaltas wrote:
> a kokia jau ten tvarka stebuklinga?
> kad gali rucavos mirusioj kolonkei nusipirkt leidima, kuri dirba bbz kokiu grafiku?
 > kad paskui su tuo leidimu niekur negali zvejot nes yra dar milionas
taisykliu, tiesa neaishku kur ir latviskai surasytu?
 > kad atvaziaves dede su pandos zenklu ant dureliu, su tikslu baudas
dalint, nekalba jokia kalba apart gimtaja, latviskai?
 > susidurem nekarta, bet tvarkos ten neradom kazkaip... :(

Rucavos kolonele mirus.
Leidima gali dar nusipirkti Rucavos paste.
Nuejau i [i] turizmo infocentra Rucavoj ir sakau noriu leidimo.
Man labai graziai pasake (snekejo ir angliskai ir rusiskai) kad kolonele
nedirba jau seniai. Galima nusipirkti paste, bet jis ko gero ta diena
nedirba. Bet dar galiu nusipirkti leidima Nicos degalineje, kuri yra
~30km nuo Rucavos. Ir tai vyko joniniu diena - per valstybine svente.

Nuvaziavau i Nica, ir man is karto dave leidima.

Tuo tarpu Kaune leidima taip paprastai galiu nusipirkti tik 1 ar 2 zveju
krautuvese. Visur kitur siucia i banka ir t.t.
Sventine diena, ar vakare/nakti - x*j tu nusipirksi leidima LT.
Vilniuje irgi panasiai.
Ziema vaziavom stintu, tai draugas Vilniuj taip ir nesugebejo nusipirkt
neisnuomuotu vandenu leidimo.

O be to nusiperki ta LT leidima, ir prasideda, kad Nemune negali zvejoti
Kauno mieste (nors tam nedraudzia megejiskos taisykles), nes pasirodo
Nemunas Kaune isnuomotas pyda..., tfiu, Kauno MZD.
O Nevezio viena puse priklauso Kauno MZD, o kita dar kazkam.
Ir kiti panasus marazmai.

Kas liecia taisykles - tai tu man parodyk lietuviskas taisykles kokia
kita kalba ?

O jei dede su panda sneka tik LV - siunti ji nx, ir nieko su juo
nesneki, arba sneki tik lietuviskai - cia jau EU normos pradeda grot.
Ne syki taip esu PL ar SK su mentais snekejes. Ir atsifutbolines.
Jie savo kalba, as savo.

--
kaleda