Tema: Re: Paporinkit apie leidimus zuklei
Autorius: servisas
Data: 2010-07-03 14:13:47
As siaip atvaziaves visada prie balos ieskau lentos su telefonu, kuriuo gali
skambinti del leidimo. Daznai eina susitarti net, kad "davaj grizdamas
uzsuksiu ir susimokesiu", arba "palieku litus po valtim, israsysit man".
Pvz, Sakiu MZD bilieta gali gauti benzokolonkej Sakiuose.
Jei xebra daro bizni, tai tegu daro zmoniskai. As suprantu, jei tas prudas
butu n kartu zuvinamas, tai dar kazkaip nei sis nei tas butu zvejoti be
leidimo. O kai nutrenktas likimo valiai ir pinigai imami treciadieniais iki
14 val uz 50 km nuo mano namu- tai lai nesistebi po to, kad daug
"xaliavsciku".
Tegu bent jau lenta apie leidimus jei tvarkingai prie prudo buna irengta- ir
tai jau man kazkaip nepatogu zvejot buna ir minu is ten. O jei ant
surudijusios lentos uzrasyta "Liet vos TSR MZD, st  u os  tv  kin s, leid
mai te . 8-27 34 5  68", tai negi pradesi daba ieskoti, kokia raide numeryje
praleista?