Tema: Re: Paporinkit apie leidimus zuklei
Autorius: Dar321
Data: 2010-07-03 08:55:08
Jei įstatymai-taisyklės neparankūs ar "idijotiški", tai dar nereiškia, kad jų galima nesilaikyti. :(
Pagalvok iš kitos pusės - turėtum tu ar su keliais prieteliais išsinuomavęs balą (ar pvz nuosavą sporto aikštelę) ir tokie px'uistai patoviai žvejotų (ar sulystų pažaist) be leidimų. Įdomu kokia tada būtų tavo nuomonė?

--

Pagarbiai,