Tema: Re: Savaitgalis ?
Autorius: Arvis
Data: 2010-01-12 16:41:56
"servisas" <mes@esame.cia> parašė naujienų pranešime:hii0b8$a4m$1@trimpas.omnitel.net...
> Man irgi taip atrodo.
> As gal irgi sakyciau, kad ojojoj kas buvo, deja, viska turiu susirases,
> susimataves ir susisveres, todel kai kyla panasios mintys, tai atsiverciu
> knygute, paskaitau ir apsiraminu.

Aš ir neskaitydamas ramus:))
Apie žvejybą ežeruose patylėsiu, nes vaikystėje kažkaip laaabai silpnai ją kultivavau. Bet jau nesakykit, kad upeliuose (apie Nemuną, Nerį nekalbu - man labai toli būdavo) žuvies buvo panašiai, kaip dabar. Upeliukai perm....ami, o kuojos pagautos iki kilo (ant "ribokų"), kiršlių buvo N, o tarp jų ir vienas kitas tikras senolis, ešerių, aišku, ne kilograminių -duburiukuose visada rasdavai. Tiesa, upėtakiukus nusmaugdavom ir tokius, dėl kurių dabar gėda, bet visai mažulių nelabai pagaudavom, nes būdavo žvejojama rimtu kabliuku ir naktiniu slieku. Bet nuo 0,5 kilo  iki 1,5 - tikrai buvo ne vienas, ypač balandžio - gegužės mėn.
Dabar tose vietose beveik JOKIŲ žuvų nebėr (ko gero, labiausiai dėkoti reikia elektrikams). Apie tai, kad "mano" upeliuose iš viso nebeliko skersnukių, ūsorių, praktiškai nebėr žiobrių, jau nekalbu...
Uch, ilgu ta prasme "rusiškų" laikų...
Arvyds