Tema: Re: Savaitgalis ?
Autorius: Dar321
Data: 2010-01-12 16:00:23
Verksmai ar ne, ale žvejybon tėvas mane pradėjo imt prieš... ~35 metus, tai kiek pamenu, nuo tų laikų mūs balose žuvies biomasė krenta vos ne aritmetine progresija...
Ech... smagu prisimint, kai 5-6 metų pyplys traukdavau 2-3kg karšius, 0,5-1,5kg ešerius ir t.t. :)))

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632